SÅNT KUL MAN GÖR NÄR LIVET LEKER

snart tillbaka i härliga skåneland <3

Ännu en rolig dag på Tiarp! (igår )Red först ett markarbetspass på Baroness där vi använde oss av mycket galoppbommar, öppna på långsidorna i galopp och andra mjukande övningar. Tredje gången tror jag som jag rider henne så det gick rätt bra på slutet ändå tycker jag när hon började slappna av mer. Mamma till lilla bebis hästen som jag rider, så bilder på henne kommer :)
Andra passet blev markarbete/lätt hoppning på Camu, en väldigt fräsch 21 åring!
Se om ni fattar min fina lilla bild ;) först kom vi i trav på hinder 1 (travbom kryss travbom) - galopp till hinder 2 (oxer), hinder 3, hinder 4, hinder 5 i kort galopp, volt 8m innan hinder 6, hinder 7, trav innan hinder 8, hinder 8
hahah hoppas ni fattade något! Men lätt och rolig övning som går att variera i en evighet!
//vikkan

Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

nej det är vår tillridningsponny i sommar :)

2011-06-22 @ 10:44:22
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: emma-louise [ foto ]

sv; ja det gör jag! :D<3

2011-06-22 @ 13:06:48
URL: http://emmalouisefoton.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av oss)

Bloggadress:

Kommentarern:

Trackback



fotoduon is..
vikkan - frida - 16år - 15år - nikon d5000 - nikon d60 - halmstad - halmstad


förflutet
2010
Januari - Februari - Mars - April - Maj - Juni - Juli - Augusti - September - Oktober - November - December
2011
Januari - Februari - Mars - April - Maj - Juni - Juli - Augusti - September - Oktober - November -December